Gå til innhold
  • Bli medlem

Overnatting nær Spiterstulen


hvalhai

Anbefalte innlegg

Hei alle :) !

Som noen kanskje skjønner, så ønsker jeg ikke å overnatte på Spiterstulen. Lurer derfor på om det er noen gode og "billige" alternativer i nærheten?

Har lyst til å ta meg en tur på Eventyrisen før vinteren setter inn. Må jo prøve å holde på kunnskapen etter brekurset jeg var på i sommer og kunne tenke meg å slippe å ligge i telt denne gangen :) . Og siden ingen av mine kurskamerater kan bli med denne helgen, så må jeg jo bli med på en tur med føring fra Spiterstulen .

For det er vel ingen av dere som har tenkt seg dit denne helgen og kunne tenke seg å ha med en til på lasset :!:

Hilsen fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg burde starte camping skjønner jeg!!! Har tomt hus med fem sengeplasser (plass til mer) og et stooort jorde rett ved oppkjøringen til Spiterstulen. (man kan jo drømme.. hadde helt sikkert fått leid det ut og fått noen teltere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo drive litt snikreklame og si at huset er ledig som feriehus eller for fastboende :) stooor plass og veldig kort vei til Jotunheimen, for å si det slik.

Tips: Lag en side for huset på Facebook og inviter folk til å bli tilhengere....Du kan invitere meg: Christin Oldebråten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde starte camping skjønner jeg!!!

God idé! Vet ikke om Galdesand drives fortsatt? Det så ganske ødeland i år, kanskje de restaurerer hyttene?

Husker at jeg "snikcampet" på innmarken til Sulheim gård i april, var ikke veldig populært. Og det forstår jeg veldig godt! Så en campingplass i Bøverdalen hadde gjort seg ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de driver på Galdesand enda, sammen med Bøverdalen Vandreheim. Man må vel søke osv. for å la folk få telte, så spørs om det ikke bli for mye styr lell. Men det er jo en tanke. Er ikke mange meter en må gå for å komme til holdeplass der bussen til Spiterstulen stopper sommer og påske, og kort vei til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Og jeg skyter inn enda litt snikreklame: Vi har ledig et flott hus hele sommeren, med vann/strøm, flere soverom, peis, kjøkken og stue + parkering, hundegård og nyydelige uteområder. Beliggenhet er 17 km. fra Spiterstulen (trolig noe av det nærmeste du kommer). :roll:

Vi har en egen side på facebook, søk på "Søre Øyjordet". Denne er ikke gjort noe spesielt med ennå, men der kan en iallefall se bilder og stille spørsmål. Så spre gjerne ordet om dere vet av noen som har lyst på et idyllisk sommerhus med Jotunheimen rett utenfor døra, samtidig som det er kort vei til sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.