Gå til innhold
  • Bli medlem

TrangoWorld turklær


fiskum

Anbefalte innlegg

Var nettopp i Spania hvor jeg prøvde noen bukser fra TrangoWorld. Komforten og tøyeligheten i stoffet var tillitsvekkende så jeg ble litt nysgjerrig på dette merket, dog uten å kjøpe noe. Har ellers ikke sett mye av dette merket i Norge.

Har noen her på forumet erfaringer med bukser eller turklær for øvrig fra TrangoWorld? Tenker da på brukskomfort, slitestryrke, vannavstøting, tørkeegenskaper etc. Kan nevne at jeg til nå har Mammuts Base-jump som turbukse #1.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei TrangoWorld Trace Softshellbukse som jeg virkelig har blitt glad i. I likhet med BaseJump har buksa stoff fra Schöller, noe som vel er et kvalitetskriterium i seg selv. Tror stoffet i TrangoWorld-buksa er en marginalt kraftigere kvalitet. Samenlignet med Base Jump er buksa mer fasongsydd. Man merker særlig at den er mindre fluffy og flagrende i legger og lår. Passformen var fantastisk til meg - men her er vi selvsagt forskjellig. Har hatt den et års tid, og merker ingen slitasjeskader. Buksa har blitt en fast følgesvenn, også på områder og årstider den ikke var tiltenkt. TW er relativt store i mellomeuropa og i middelhavslandene. Løp og kjøp !-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en TW bukse ifjor for bruk på kortere turer og til padling. På meg virker den relativt slitesterk, veldig lett og tørker veldig fort. Har egentlig ingenting å utsette på den da den fungerer til mitt bruk, skulle bare ha kjøpt størrelsen større. Kjøpte den forresten hos Løvold i Bodø. Husker ikke prisen, men jeg vet at den ikke var avskrekkende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.