Gå til innhold
  • Bli medlem

Åå, herregud!


Loke

Anbefalte innlegg

tenker du gleder deg til vinteren du også etter en tur med den i 8 grader... :lol:

Ja fy f... - det skal jeg love deg :lol:

Kom litt mer til sin rett med et par minus i dag tidlig. Imponert over hetta, første ever jeg kan ha fullstendig lukket foran fjeset og dra hetta av og på uten å åpne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fy f... - det skal jeg love deg :lol:

Kom litt mer til sin rett med et par minus i dag tidlig. Imponert over hetta, første ever jeg kan ha fullstendig lukket foran fjeset og dra hetta av og på uten å åpne opp.

så enig, så enig. har brukt den i veldig varierende vær, og syns den hetta er utrolig praktisk (og ikke minst varm). eneste jeg til tider savner med jakka er lufting under armene, men det både øker vekten og reduserer isoleringsevnen så vi får klare oss uten, og heller vente til det blir skikkelig vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg sliter litt med å finne gleden i å skrape is på bilrutene... :-) Spesielt de gangene man legger isskrapen på ruta og kjører på med litt makt, og ingenting skjer. Ikke antydning til å komme gjennom til ruta... Da forbanner jeg vinteren. Men ellers er det stort sett en fin tid, bare at den er litt for lang. Å gå på ski er en fantastisk fin måte å ta seg fram på, det er moro, og man sparer bein og spesielt knær for mye juling. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg sliter litt med å finne gleden i å skrape is på bilrutene... :-) Spesielt de gangene man legger isskrapen på ruta og kjører på med litt makt, og ingenting skjer. Ikke antydning til å komme gjennom til ruta... Da forbanner jeg vinteren. Men ellers er det stort sett en fin tid, bare at den er litt for lang. Å gå på ski er en fantastisk fin måte å ta seg fram på, det er moro, og man sparer bein og spesielt knær for mye juling. 8)

Ikke forbann vintern, men den dårlige isskrapa di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiene er ferdig preppa denne sesongen. For en gangs skyld gjorde jeg grundig arbeid med alle skiene i familien ved forrige sesongs slutt. :D:D:D

Har til og med hatt glider på pulken.

Så er det bare å fortsette med løpetrening så lenge det er mulig,

spe på med knebøy og utfall, slik at man er sjefta til noen pene telesvinger :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter også på vinteren ;-)

Høsten er helt perfekt, men vinteren er noe for seg selv.

Er mye på Hafjell om vinteren. Står på carving.

Jeg elsker fart og spenning.

Var faktisk på toppen av Harestua på søndag, der jeg besøkte Solobservatoriet og der lå det snø 8)

Lygnaseter hadde 7 cm med snø i helgen.

Har tro på at vinteren snart er på vei.

Klem Lene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren er kommet for fullt på nordvestlandet. Bildet er tatt 4. oktober på vei ned fra Alnestind. Sikten var ikke så mye å skryte av, men resten var upåklagelig.

Kribler i føttene ja.... Kom mere snø i går. Men nå har det skya over, og snøfokket står ut fra toppene

Hvor gikk dere fra? Var veien åpen søndag? Er mye stengt nå.

Slipper vi unna varmeperiode seinere i måneden lover det bra for førjulssesongen.

Langtidsvarselet ser lovende ut 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kribler i føttene ja.... Kom mere snø i går. Men nå har det skya over, og snøfokket står ut fra toppene

Hvor gikk dere fra? Var veien åpen søndag? Er mye stengt nå.

Veien var stengt søndag, men de fortsatte å brøyte likevel, så veien var fri for snø. Tror jeg har hørt rykter om at den skal være åpen igjen nå.

Vi kjørte opp fra Valldalen. Vet ikke om det er flere bommer oppover der, men det var ikke mer enn en liten kilometer å gå før vi var oppe på høyeste punktet på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis, jeg har ikke lagt merke til annet enn bommen langt ned i dalen. Dere kunne kjøre helt opp til Slettvikane med andre ord. Har du vært hjemme å gått på ski uten å si fra?;) Målte dere snødybden oppe/nede?

Er en bom ved Slettvikane og en nede ved Nedstestølen om jeg ikke husker feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis, jeg har ikke lagt merke til annet enn bommen langt ned i dalen. Dere kunne kjøre helt opp til Slettvikane med andre ord. Har du vært hjemme å gått på ski uten å si fra?:wink: Målte dere snødybden oppe/nede?

hehe, hadde dårlig samvittighet da jeg gikk oppover. Tok med skiene hjemover uten helt å ha troen på at det skulle bli noe av, men da invitasjonen kom lørdag kveld var det lett å si ja :)

Må ha vært på Slettvikane vi stoppet da ja, for det var ikke langt å gå.

Tenkte ikke på å måle, men det varierte veldig. Vi tok borti stein her og der, samtidig som vi et par meter unna kunne slite med å komme opp igjen etter å ha falt pga bunnløs pudder. Heldigvis var det mer av det siste enn det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødde bra på Gjøvik i dag.

Ah, hjembyen min. Jeg måtte faktisk reise bort fra Norge på høsten for å lære å like høsten bedre. :wink: Er superflott her, selvsagt, men jeg har vel egentlig nylig konkludert med at høsten er ganske fin den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.