Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmarksportal i Telemark


Robert Lien

Anbefalte innlegg

Heisann vandrere og friluftsfolk.

Vi har en villmarksportal ( villmarkslivet.com) som i utgangspunktet skal ta for seg turtips, fisketips og friluftstips som omhandler hele Telemark. Vi er to etterhvert erfarene kamerater på 30 og 33 år som stadig samler ny erfaring til den helt store turen.

Vi er overhodet ikke aleine her i Norge om akkurat den tanken.

Våre nettsider håper å få inn turartikler og erfaringer som omhandler Telemark fylke til lesere som ønsker en veiledning.

Sitter du på en opplevelse eller gode tips som kommer under denne kategorien så er du hjertelig velkommen til å sende inn ditt bidrag.

Dette har ingenting med kommersiell reklame å gjøre, men vi håper på frivillig basis å lage en egen villmarksportal for vårt fylke som kan bidra til at flere drar på tur uansett forutsetning.

Sjekk villmarkslivet.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke gått fra Nutheim om vinteren, men kunne godt tenkt meg å gjort det.

Nuthei- Helleburoi- Slåkja burde gå bra. Deretter er det bare å komme seg opp i høyden. Et generelt tips er å sette teltet på steder der man slipper vanskelig orientering ned i skogen i tilfelle den berømmelige Lifjelltåka slår til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Takker for det Ingstadcreek :)

Nå blir det Blefjell 22-25 januar med telt og primus, sjøl om jeg egentlig er en innbarka bålfyrer, så får vi ta natta i telt. Det blir nok en del videofilming med nytt utstyr som skal legges ut på våre nettsider, så det blir en spennende utfordring.

Håper alle som er glad i Telemarksnaturen følger oss på våre 12 folkelige turer i 2010. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann!

Det har kommet meg for øre (pm) at det er ønskelig at jeg legger inn link til vår siste turvideo på dette forumet.

Vi hadde en fantastisk tur til Heddersvatn, Telemark (430 m.o.h) med bygging av barhytte, abborfiske og ikke minst den fantastiske naturopplevelsen.

Videoen kan ses her - http://www.villmarkslivet.com/side160.html

Om admin ønsker det kan jeg gjerne flytte posten til et mer passende sted???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.