Gå til innhold
  • Bli medlem

Dunsovepose til dame?


TormodK

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg kjøpte en Dreamcatcher for et par år siden og det er en god pose. Det jeg likte best var det elastisk midtparti. Likte det så godt at jeg savnet det i hele posen. Søkte derfor på Internett og fant Montbell soveposen og har nå 2 stk med forskellige temperatur klasse. I etterkant har jeg sett på merkelappen i Dreamcatcher posen og der står det at det elastisk midtparti bruker patent fra Montbell. Montbell har et vidt spekter av temperatur klasser og mange klasser lages i 3 lengder, kort, middels og lang. Kort vil passe godt som jentepose. Den eneste ulempen er at du må kjøpe den på nett da den ikke selges i noen butikker i Norge.

http://www.montbell.us/products/list.php?p=all&cat_id=28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.