Gå til innhold
  • Bli medlem

HJELP! Min kjære Coleman "døde" fra meg i sommer...


Anbefalte innlegg

Jeg har en 7-8 år gammel Coleman Apex II (jajajaja - jeg VET det er en slangebrenner og at man ikke liker det her inne, men likevel...)

Etter en enkel oppvarming av familiens "hustelt" i flate Danmark her i sommer, måtte jeg skynde meg å bære ut Apex'n når litjpia på 1 år kom stavrende. Den ble plassert rett på utsiden av teltet, og dessverre avglemt der og godt dusjet i nattens regnvær.

Dagen etter ble det lissom ikke noe "fres" i den... den tenner lett og brenner med "oppvarmingsflamme", men det skjer ikke noe når jeg skrur på regultatoren.

HJELP! Hva har skjedd og hvordan redde min kjære turvenn???

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk i lige måde!

Ble ganske overasket når jeg så navnet ditt

Kan dessverre ikke hjelpe deg men det er en kæll ved tilnavn Runegutt som er en mester, bare vent til han logger seg på så er nok alt snart iorden igjen.

Håper dere hadde en fin tur til Danmark selv om dere hadde litt regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tssskk... du vet da vel at jeg er en Villmann!!!???!!

Danmark var bra det, med lek og moro selv om det duskregna bittelitt! ;)

Nå driver jeg å planlegger høstens utflukter i fjellet - håper på mindre regn der...

Og: håper noen kan tipse meg om hvorfor min varmende følgesvenn døde... hvis ikke kan vel XXL eller Beaver serve meg med en ny en vel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.