squidman Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 Takk for svar dere! Grunnen til at jeg fisket sør eller riktigere sagt vest-siden var det var så mange fiskere da jeg dro opp (15-20)? Men jeg møtte flere på veien tilbake som hilste og sa at de regnte ikke med å få fisk denne gangen heller. Derfor jeg spurte om det er håpløst å fiske der fra land. Med uten å røpe hemmelige fiskesteder, er det tjern innom en dagsmarsj der det går an å få fisk? Har så vidt forstått det er temmelig innviklet å få fiskekort for vann i hardangervidda - de fleste ligger ikke på nettet engang. Stakkars den turist som ikke snakker norsk og vil fiske på vidda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
squidman Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Var nylig der og teltet i skikkelig drittvær, ble en hel dag i teltet der jeg leste om Alexander og toktene sine. Familien har leilighet i nærheten. Da regnet sluttet, bruktet en hel dag på sør-siden, men fikk kun 2 vak, ellers ikke napp og ikke tegn til fisk. Is this bullshit eller finnes det faktisk fisk der jo mindre man drar ut med jff med båt og setter ut garn? Jeg fisket non-stop i 24 timer og så ikke tegn til fisk, verken vannet (proper) eller elva til sør. What gives? Do I have to drag my sorry ass to some ukjent tjern langt langt ut i hardangervidda for å få fisk? If so, give directions, please! Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts