Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Var på salg på G-sport for noen dager siden, hvor de hadde 50% på alt fiskeutstyr, jeg klarte rett og slett ikke å dy meg, jeg måtte bare kjøpe ny sen. Det ble to pakker Fireline, til prisen av en! Når jeg satte meg i bilen og adrenalinet begynte å gå ned (blir gira når det er salg), og så over hva jeg hadde kjøpt kom jeg til å tenke; jeg har jo bare plass til den ene sena på snella, så hvordan skal jeg oppebevare den andre uten at den morkner og blir gammel og slitt?

Siden jeg ikke kom på noe skikkelig smart så sender jeg spørsmålet videre til dere. Og spør med det samme om senen i det hele tatt vil miste sin effekt/bli gammel/morken med å lagre den i ca. 1 år før jeg bytter ut igjen?

På forhånd takk.

Annonse
Posted

Så lenge du oppbevarer den mørkt (ikke la den ligge i sollys) så vil den nok holde i mange år!

Fireline holder seg bedre en vanlig mono sene åsså, så ingenting å bekymre seg over!

Posted

Legg den i kjøleskap eller fryser. Mitt BigGame har overlevd i over et år i fryser, tar bare det jeg skal ha når jeg skal bytte. En kompis har vel hatt en rull i fryseren i 2 år. Forringes ikke