Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternative teltstang-leverandører?


janegil

Anbefalte innlegg

Annonse

Easton og DAC er vel dei beste, men eg kjøpte stenger frå Helsport til mitt Hillebergtelt etter at begge stengene var knekt. Det finst sikkert betre alternativ enn det Helsport har og eg kunne sjølvsagt kjøpt nye frå Hilleberg. Likevel valde eg Helsport sine då deira prisar var gode - i tillegg var servicen deira god (det gjekk ikkje mange dagar etter at eg hadde sendt dei ein e-post før stengene kom med posten). Stengene har fungert fint til no - både sommar og vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers går det å kontakte et firma som leverer aluminiumsprofiler. De har som regel rør i den dimensjonen du måtte ønske. Noen av dem kan også krympe stengene i enden slik at de kan settes sammen.

Hydro Aluminium, Ryfylke aluminium, Abbas etc. eller du kan stikke innom en lokal blikkenslager. De er ofte både flinke og billige og interesserte i å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.