Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Ringstind light


tiurn

Anbefalte innlegg

Hei forstod det slik under et annet emne her at på disse modellene var det uteglemt bardunfester rundt luftingen ved døra. Jeg kjøpte meg et slikt telt nylig, men er ikke helt sikker på hva som menes mangler. På mitt telt er det to barunfester, et under og et over lufteventilen mot inngangen, var det slik å forstå at det skulle sitte et bardunfeste på andre siden av ventilen også? Har ikke funnet noen bilder av dette. Ble nemt at dette var feil for alle light versjonene...Noen med samme telt og erfaringer om dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har du et bilde som viser bardunene. Det er de to bardunene lengst nede i hodeenden det er snakk om, lengst til venstre på bilde. Du kan jo få Helsport til å sy på bardunene, det må vel la seg gjøre.

post-3543-133474638223_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott bilde :twisted: Var disse bardunene orginalt på ditt telt? Har sett på noen bilder av eldre ringstind-modeller og der er de heller ikke, faktisk første gang jeg så et bilde med disse på..... Om dette virkelig er uteglemt på light versjonene er det sikkert ikke noe problem å få sydd de gratis på... Hvor stor betydning mener du disse har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bardunene var orginalt på mitt telt som er 2008 mod, gamlere modeller hadde heller ikke disse bardunene. Teltet er sikkert brukbart uten disse, men jeg ville ha fått de påsydd. De strammer opp duken bedre, spesiellt hvis det er vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner...Skal ringe de i morgen å høre med de, men er det slik å forstå at dette er en forglemmelse av dem å at det derfor er å betrakte som en reklamasjon? Burde jeg ta kontakt direkte med helsport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha ringt å snakket med Helsport, men å kunne kalle dette en reklamasjon er vel kanskje litt på kanten i og med at dette er en ny modell av teltet og disse bardunene er kuttet ut? Men det kan hende du får en fin pris på å sy de på, regner med at det ikke koster all verden i utgangspunktet. Uansett så er det greit at Helsport blir klar over at flere vil fremdeles ha disse bardunene slik at de leverer teltene med disse bardunene orginalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.