Gå til innhold
  • Bli medlem

Nistepakke for lange turar


Qme

Anbefalte innlegg

Hei!

Det hender det blir dagar då eg har lyst på fleire fjelltoppar same dag, eller berre "springe" på fjellet i 4-5-6 timar. Bruker då terrengjoggesko og ein liten sekk(10-15L) som inneheld ei vind og vasstett packlite jakke, kamera, lue, hanskar og mat og drikke(-sekk). :wink:

Det som har vist seg er at matpakken brukar å bli så stor. Klart ein må erstatte energitapet under ein slik anstrengelse, men når ein skal ha med seg brødskiver frå eit kjøpebrød endar det opp med å ta med heile brødet for å erstatte behovet. Har også brukt berre New Energy-sjokolade og eit par bananar som er enkle og få ned samt teke mindre plass. Det eg lurte på er om nokon har tips til lett og enkel mat som gir mykje karbohydrat og energi men ein ikkje treng i så store mengder? Har høyrt om dei som bruker loff og honning, er dette noko å anbefale? Sameleis drikke. Vatn fungerar på treningsøkter opp til ein time, over det brukar eg saft. Har prøvd forskjellege sportsdrikkar utan å merke særleg forskjell.

Det gjeld åtelt- og overnattingsturar, men då høyrer det med med kulinariske smaksopplevingar :)

Målet er altså å ha minst mulig vekt og volum på ryggsekken utan at det går utover helse og sikkerheit :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanutt butter har 640 kcal per 100 gram, ikke mye som slår det!!

Ta f.eks med kjeks som "dyppes" i peanutt butter.

Eneste aberet er at det selges i tunge glass-krukker, men det finnes altids en løsning på det også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en oppskrift på hjemmelagde havrebomber for en tid tilbake i ett friluftsblad som jeg selv har laget ved flere anledninger og kan gå god for. Dette er rein energi og tar liten plass i sekken. De smaker godt, men vil man sette en ekstra smak på de så har jeg erstattet vanlig smør med godt smør. Pleier å pakke de inn i sølvfolie.

Disse bombene smaker ufattelig godt og er fine å ha i sekken på søndagstur så vel som på ekstreme toppturer .Sukkermengden kan reduseres noe .

500 gr havregryn

500 gr smør

500 gr sukker

2 never tørket aprikos

2 never rosiner

1/2 plate kokesjokolade

2 never mandler

Fremgangsmåte:

Hakk aprikos , kokesjokolade og mandler , og bland dette med rosiner sukker og havregryn . Smelt smøret , tilsett alt det tørre og bland godt .Hell blandingen over i en langpanne .Deigen skal være 2 - 3 cm . Stek det hele ved 170 grader i 15 - 20 minutter . Avkjøl og skjær i terninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.