Gå til innhold
  • Bli medlem

hvor får jeg tak i denne????


tjbaggerød

Anbefalte innlegg

Hei .. leter å leter men får ikkke tak i den... ser sporsnet selger den men de hadde bare str.xs og xl selfølgelig.. så jeg vet ikke om andre som har denne i Norge, jeg har ihvertfall ikke klart å fine den... prøvde å kjøpe den fra usa men de sa at de ikke sendte arcteryx til Norge???? merkelig er det for no tull lissom?? jaja håper en av dere der ute kansje hvet hvor denne kan kjøpes i Norge.

http://www.backcountryoutlet.com/outlet/ARC0260/Arcteryx-Gothic-Hooded-Sweater-Unisex.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan benytte jetcarrier.com og få en amerikansk adresse som nettbutikken kan sende den til. Så fortoller jetcarrier den og sender den i posten til deg.

Funker bra for på unngå sære regler på hva som kan kjøpes hvor...

NB! merk at du får et fortollingsgebyr, norsk moms og frakt til Norge som ekstra kostnader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.