Gå til innhold
  • Bli medlem

Batteri for fotokamera


h3nri3tt3

Anbefalte innlegg

Annonse

skreiv kanskje litt i raskeste laget der.. det kommer jo litt an på hva slags lader du har, eller om du kan lade via USB rett i kameraet.. jeg har en følelse av at de fleste kompaktkamera kommer med ekstern lader i disse dager, og at du dermed kan få trøbbel med den jeg linka til over..

du fåe leite litt rundt, google er din venn ;)

alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro denne burde funke: http://www.humanedgetech.com/news.php?id=17651

alex.

Det batteriet funker som snus, men koster skjorta når Humanedgetech har satt klistremerket sitt på det. Det samme batteriet kan kjøpes til halv pris i norge hos powershop, men da uten "klistremerke" fra nevnte butikk:

http://www.powershop.as/PartDetail.aspx?q=p:10511815

Jeg har brukt samme batteri til å lade PC og div ting og tang på Grønland og det funker fint. Med mindre du har en helt spesiell tilkobling på kamera så vil jeg tro en av de medfølgende pluggene passer. Jeg opplevde forresten batteriet mer kuldebestandig enn hva spesifikasjonene tilsier.

Men dersom det bare er kamera du skal lade ville jeg nok gått for noen ekstra kamerabatterier i stedet. Selv har jeg kjøpt en haug med uorginale batterier til både Canon speilreflekskamera og Sony videokamera for en billig penge på ebay. Det er nok både en lettere og rimeligere løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.