Gå til innhold
  • Bli medlem

Høgronden, Midtronden, Digerronden


Anbefalte innlegg

Vi lurar på å gå denne runda i morgon 12.07. Men vi har ein hund og er litt usikre på korleis det er med hund over ryggen. Bikkja, ein samojed, har vore på mange fjell- og toppturar, ma. Kyrkja (må ha hjelp ein stad der), Visbretind (går greitt), Saksa (går greitt), alle Tverrbotntindar, Storgrovhøe frå Leirdalen og mange fleire. Er det nokon som har noko meining om korleis bikkja da kan klare desse tre toppane i Rondane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 år senere...

Hvordan er det å ta med hund på de andre 2000-m toppene i Rondane?

Jeg planlegger tur der jeg tenkte å ta alle 10 (14) på en 3/4-dager tur med utgangspunkt fra øst (evt nord) med foreløbig plan:

- Første sløyfene er som nevnt i denne tråden (Høg-/Midt-/Digerronden) fra Langglupdalen.

- Neste etappe blir trolig over Rondeslottet/Vinjeronden/Storronden til Rondvassbu.

- Siste sløyfe blir Vestesmeden/Storsmeden/Trolltinden før retur til bilen.

Det er vel den siste sløyfen som evt kan være utfordrende både for 2- og 4-bente..?

Kan den evt tas i en rekkefølge som gjør det lettere? Evt er en "travers" ned til Dørålen (mye) bedre?

Det er snakk om 2 voksne og godt dresserte fuglehunder uten høydeskrekk . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei to første sløyfene går i alle fall fint for dei har eg gått båe med hund. Ta med sokkar til hundane om dei blir såre på potane. Eg er litt meir usikker på den siste sløyfa, i alle fall på Trolltind (eller Sagtind som den vel heitte "før i tida"??).

Det er mange år sidan eg var på Trolltind, men meiner det går fint frå nord. Skal du derimot gå opp eller ned rett sørover, trur eg det blir trøblete, sjølv for spretne fuglehundar (eg har samojed og den er nok langtfrå så spretten).

Håpar andre kan koma med utfyllande kommentarar på dette.

Ha i alle fall ein god tur når den tida kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar!

Det er tanken å gå opp til Trolltinden sørfra og returnere samme vei etter følgende rute: Rondvassbu - Veslesmeden - Storsmeden - Trolltinden - Rondvassbu.

Takknemlig hvis det er andre med info fra denne ruta.

Hundene er om ikke spretne så veldig spreke og imponerende gode til å ta seg frem i ulendt terreng. Problemet for meg er å vite hvor nær de er sin egen grense. Vi kan jo kanskje gå med løpende sikring.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.