Gå til innhold
  • Bli medlem

Sterkt lim til reperasjon av kameraveske?


Phanzi

Anbefalte innlegg

Jeg greide å dra av den ene hempen på kameravesken som jeg bruker til fjells.

Denne går til skulderremen, og bruksverdien på vesken går betraktelig ned uten den.

Jeg tenker å lime den på plass igjen, men er usikker på hvilket lim som duger til foremålet.

(Håper å slippe å reparere den gjentatte ganger.. :D )

Kameravesken er laget i tettvevd nylonstoff (likt det som brukes i vanntette pakkeposer)

og har avstivet sidevegg som gjør det enkelt å legge godt press på ved liming.

Har dere tips om hvilket lim skal jeg kjøpe?

post-2561-133474634848_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. ta kontaktlim på begge flater som skal festet sammen, vent 5 min og press dem sammen

2. ta en syl og en hammer, lag et lite hull igjennom den biten som skal festet og igjennom den "avstivede sideveggen"

3. lån en popnageltang av en god nabo og pop fast en popnagel i hullet som du lagde...

eller no.. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du syr eller popnagler så kan du bruke "aquaseal" som er laget før å reparere feks vadderstøvler.

har brukt det middlet på en ryggsekk som fikk en rift og etterpå så ble det området litt stivere enn ellers. det ble blankt og glatt(nesten plastaktigt) men det holder.

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.