Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur på Imingfjell


stigd

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tengt meg ein tur med telt og fiskestang i begynelsen av august.

Har 3 dager 2 netter som eg kan bruke, ligger på blefjell da men kune tenkt meg og prøvd andre plasser noken som veit om fineplasser i deta område rundt Imingfjell eller der omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei eller er den noken som har forslag om andre finne plasser på dena siden av hardangervida eller litt innpå, har bere 3 dager så blir ikje så god tid og reise for lant inn på vida, Rjukan og er vel fint men noken som har tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov og ha motor på båten der. Har ein 10 fot gumibåt med både eletrisk og 5 hk er det ein grei båt der eller blir den liten og ossen motor er ambefalt.

Er det mange fine plasser og ha telt der, Fiske kort får ein vel kjøpt på turisthytta der.

Ossen er vatna inover mot mårbu da er dei og fine fiskevaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov og ha motor på båten der. Har ein 10 fot gumibåt med både eletrisk og 5 hk er det ein grei båt der eller blir den liten og ossen motor er ambefalt.

Er det mange fine plasser og ha telt der, Fiske kort får ein vel kjøpt på turisthytta der.

Ossen er vatna inover mot mårbu da er dei og fine fiskevaten.

Sønstevan er regulert, og det er en del skumle stein. Det var opprinnelig to vann. Vær forsiktig så du ikke kjører på stein. Det er en vanvittig bra fiskeplass i innløpsoset, men jeg lurer på om det er privat fiskerett der..

En grunn til at det kan være vanskelig å lure fisken fra land er at det er næringsfattig i reguleringssonen, og dermed lite fisk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.