Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig overnatting i Evje


Anbefalte innlegg

Jeg skal på sykkeltur i sommer og har planlagt overnatting i tettstedet Evje i Setesdal. Jeg tenker å overnatte en natt her for så å reise videre tidlig neste morgen. Er det noen som vet om et slags type vandrarhjem eller campinghytte til en billig penge hvor det går an å overnatte. Helst til maks 300,-? Jeg tar ikke med sovepose, bare lakenpose så det bør være dyne/pute der. Kokemuligheter trengs ikke, bare tak over hodet. Evje Vandrarhjem lå jo pokker 3 km nord for sentrum, så de km vil jeg helst spare.

Hvor lenge holder dagligvarehandelen og bensinstasjonen åpent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en kompiz som bur i et av de første husene når du kommer ned bakkene fra øst.

Skilt med hytte peker inn til høyre.

Han har ei hytte / stabbur i tunet.

Ring 90689277 (kveld) eller 37930597.

Han er lege så han kan vel ta en titt på almentilstanden din samtidig :lol:

Tror Kiwi har åpent til 22, ellers er det vel 21.

Bensinstasjon til 24, men det er 1 km nedenfor sentrum :D

Ellers har Odden Camping hytter, men i et ganske høyt prisleie tror jeg.

God tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde inntrykket at du er en mann som liker å være i mosjon. Slik er det veldig morsomt å lese at du vil spare 3 km (retur 6 km). :D:lol::? Men jeg er sikkert at du ha en grunn for den. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg met et overnattingstips.

Men her kommer Åpningstider:

ICA

9 - 20 (18 )

KIWI

(9) 8 - 22 (21)

Statoil Evje

alltid åpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne skrev:

Statoil Evje

alltid åpen

.

.

Nå er jeg heimom av og til, har BC noen km utafor Evje.

Kjenner ikke til at det er noen Statoil stasjon der (det var en tidligere nede ved innkjørselen til Evjemoen).

Nå står det Jet et eller annet kort-pumper der,

men tror ikke det er det 500fjell trenger til sitt Agder-raid.

Men Hydro Texaco holder til i bygda. De hadde døgnåpnet før,

men tror de ble plaget med mye fyll og vas på nattetider,

så nå vet jeg de har åpent bare til 24.

Hold deg langt vekk den uka Landsskytterstevnet går (1.uka i August).

Da er det ingen nok ingen ledig plass å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Skal skjekke opp de hyttene til kompisen din, Dag. Vandrarhjemmet 3 km lenger oppe får være kriseløsning, selv om det ikke er veldig langt, bare litt unødvendig. :) Satser på å kjøpe meg noe mat på kiwi, bensern eller et lokalt gatekjøkken (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke det Sørlandsraidet jeg hadde planlagt. Da jeg skulle til å reise i formiddag pøste det ned regn, og det gjør det fortsatt. Gidder ikke å sykle i slikt vær, jeg gjør jo det for moroskyld, ikke for tvang. :D Eventuelt blir det en sykkeltur på lørdag ned mot Lillesand, men toppene rundt Evje og Nord-Agder blir nok heller tatt med bil som transportmiddel neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.