Gå til innhold
  • Bli medlem

BASK - noen erfaringer?


bento

Anbefalte innlegg

Annonse

Styr unna brenselflasker og drikkeflasker fra rask.

Min brensel flasker begynnte å lekke etter får dager. Pakningen er fryktelig dårlig. Jeg løste problemet med nye pakninger fra en bilrekvesita til en billig penge.

Min drikkeflaske startet fort å flasse innvendig noe som var svært ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med utstyr fra denne produsenten? Jeg har kikket igjennom nettsider og en utstyrskatalog fra 2008. Synes både katalogen og nettsider gir meg et inntrykk av at dette er kvalitet. Noen som vet?

www.bask.info

Snodig side. På den ene siden ser det ut som om de har holdt på en stund, blant annet hadde de en annen nettside før (på http://www.baskcanada.com/ ), men det finnes få tester av produktene på nett. Og nettsiden så ut til å inneholde et stort utvalg produkter, men bare et fåtall har bilder, og ingen har god beskrivelse.

Har du sett en trykket utstyrskatalog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en produktkatalog hjemme som er fra 2008. En meget imponerende katalog, som blant annet inneholder hvilke tekstiler og stoffer som er brukt i hvert enkelt produkt. Jeg har også en lue i eget eie som jeg synes slår alt annet av vind og fjell-luer til vinterbruk som jeg har prøvd før. Spesielt behagelig sammen med bruk av snøbriller og hodelykt. I tillegg har jeg hatt et par dunjakker og en bukse i hendene, men aldri prøvd. Det gir inntrykk av kvalitet alt sammen. Jeg lurer bare på om noen har mer erfaring med disse produktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok generelt lite informasjon å finne om BASK, ettersom det er et russisk selskap med en tilsynelatende smal distribusjon. De har f.eks. ikke distributører i USA, Skandinavia eller alpelandene som er blant de ivrigste på tester. Hvor ofte er man f.eks inne på sider fra Latvia, Slovenia, Chile, Israel, Romania eller India for å se på tester :)

(og jada, ser at de har salg i UK, NZ og Canada).

En annen snodig ting med siden er at de har en opplisting av "BASK’s projects and expeditions", men ingenting er oppdatert etter 2005. Under "Information" er det imidlertid mer oppdatert informasjon. Blant annet fra en Everest ekspedisjon i mai i år. Det kommer seg jo både hit og dit russerne, så hvis de bruker BASK-utstyr så må det da være brukbart.

Personlig har jeg aldri hørt om det før nå, hvilket er litt rart, gitt det store utvalget av utstyr de har. Kan ikke huske å ha sett det i Russland heller, men det kan jo bare være at jeg ikke har lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.