Gå til innhold
  • Bli medlem

Vi kårer Norges beste fisketur!


tsk

Anbefalte innlegg

Hei. I en uhøytidelig konkurranse på www.godtur.no har vi startet en konkurranse som i løpet av 2009 skal kåre Norges beste fisketur.

Ved å legge inn en beskrivelse av en fisketur sammen med bilder og noe kartfesting kan man være med på trekningen av alt fra et reisegavekort pålydende 10.000 kroner, en Alley-kano og andre premier for tusenvis av kroner.

Denne konkurransen gjennomfører vi samband med at Statskog sammen med NJFF og DnT i løpet av 2009 og 2010 deler ut 20000 komplette haspelsett til barn og unge.

Ytterligere informasjon om konkurransen finner dere på fremsiden av GodTur under Fiskelykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Srx (Ron)

Siden Finnmark (og Nord-Troms) ikke er medregnet i utdelingen av haspelsett til barn og unge men derimot utelatt, regner jeg med at fiskerapporter i fra det området er unødvendig og uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Finnmark (og Nord-Troms) ikke er medregnet i utdelingen av haspelsett til barn og unge men derimot utelatt, regner jeg med at fiskerapporter i fra det området er unødvendig og uinteressant.
Hei. Alle bidrag, uavhengig av geografi er velkomne til å delta. Troms har hele tiden vært en del av prosjektet Fiskelykke, mens Finnmarkseiendommen gjennomfører sitt eget prosjekt kalt Min lykkefisk. Således er det store sjanser for at mange barn og unge skal oppdage gledene ved fiske. :shock:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)
Troms har hele tiden vært en del av prosjektet Fiskelykke, mens Finnmarkseiendommen gjennomfører sitt eget prosjekt kalt Min lykkefisk. Således er det store sjanser for at mange barn og unge skal oppdage gledene ved fiske. :shock:

Stemmer ikke helt det, jeg sjekket med lokale Sport1 butikker og de skulle ikke dele ut stenger eller være med i noen kampanje i Nord-Troms. Finnmarkseiendommen startet sitt eget prosjekt fordi Finnmark ikke var medregnet i den landsdekkende kampanjen med å øke fiskegleden i landet.

Tromsø er det nordligste stedet som har arrangementer i regi av DNT og Statskog.

Norges areal er på 323802 km2 om en trekker fra Svalbard og Jan Mayen.

Finnmark og Nord-Troms er på 58 017km2.

Nesten 20% av norges arealer (utenom Svalbard og Jan Mayen), og uten tvil blant norges beste fiske og turarealer er ikke med i den landsdekkende kampanjen.

Ikke skjønner jeg hvordan de / dere kan kalle det en landsdekkende kampanje.

Mine barn har heldigvis sitt eget fiskeutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SRX. Sport1 har selv valgt ut de butikkene som skulle være med i Fiskelykke uten at Statskog har påvirket dette i særlig grad utover at det skulle være butikker spredt utover de ulike fylkene. Lokale jeger- og fiskerforeninger i hele Troms har hatt muligheten til å melde seg på prosjektet og få stenger. De har således hatt samme mulighet som de øvrige. Når det gjelder Finnmark arrangerer FeFo som sagt sitt eget fiskeprosjekt. Nyhet om dette lagt ut på GodTur.

Fiskelykke skal også gå i 2010 med utdeling av 10000 nye fiskestenger, så da kan det sikkert være mulig å se om det er mulig med et samarbeid hvor også FeFo er med. For det viktigste er jo å spre fiskeglede blant barn og unge. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

Høres forså vidt greit ut, men kommer fremdeles ikke unna at 17% av landet ikke er med i årets landsdekkende kampanje.

At sport1 og NJFF ikke tar ansvar er ikke noe som barn i Nord-Norge burde lide for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres forså vidt greit ut, men kommer fremdeles ikke unna at 17% av landet ikke er med i årets landsdekkende kampanje.

At sport1 og NJFF ikke tar ansvar er ikke noe som barn i Nord-Norge burde lide for.

Helt enig SRX. Men sånn er det jo med alt som er"landsdekkende"... Stopper stort sett i Troms. eller faktisk aller helst i Trøndelag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Srx (Ron)
Helt enig SRX. Men sånn er det jo med alt som er"landsdekkende"... Stopper stort sett i Troms. eller faktisk aller helst i Trøndelag...

Jepp, grensa går der hvor portalen er i Namskogan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.