Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsvarets nye marsstøvler


mortwe

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med forsvarets nye Alfa marsstøvler i gore-tex?

Jeg har blitt tilbudt et par til 1000 spenn. Har egentlig ikke hørt om dem før og er usikker på om det er et godt kjøp eller ikke. Har dem foran meg nå og det første som slår meg er at de ikke er så jævla tykke og varme som en del gore tex støvler er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til 1000 spenn er det vel et godt kjøp. Jeg kjøpte dem for 1800 i forfjor, og sålangt holder de godt. Triple sømmer de fleste steder skal jo gi en del å gå på.. Pass bare på størrelsen, de utvider seg en del så mine føles faktisk litt store. Og de heter alfa Jeger, er en videreutvikling av Beveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, nye støvler i forsvaret :)

Håper nå for en gangs skyld brukerne får utdelt Egne NYE støvler, slik at denne generasjonens soldater/befal slipper å ta livet av beina gjennom inngåtte støvler til andre bein enn ens egne.

Regner med det er tilfellet iom goretex!

Dog, goretex i slike støvler, vel vel..............

Sikkert bedre enn den katastrofale forgjengeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.