Gå til innhold
  • Bli medlem

"Ødelagt" sekk til ny eier????


Anbefalte innlegg

Jeg bruker sekk når jeg trener :-)

Den jeg har brukt til nå har tatt kvelden. I den forbindelse lurer jeg på om noen har en gammel slenger liggende som de vil kvitte seg med til "gibortpris"??????

Hvordan den ser ut, spiller ingen rolle bare bæresystemet er inntakt, resten kan jeg lappe på.

Jeg har forskjellig ballast som jeg stropper fast, så det er ingen problem.

Ta gjerne kontakt dersom noen har noe til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en helsport sekk, trur den er 85 liter, mulig 80L.. det er en anatomisk sekk.. den har revnet litt øverst ved lokket, det er en metall skinne som har ligget på innsiden og skrapt hull når jeg har lastet for tungt i sekken... men riften er bare 2-3 cm stor, så det er ikke noen stor "lappesak".... sekken er helt strøken ellers.. den kan selges til en billig penge..

ser omtrent sånn ut :-)http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=83697

men min er mørk grønn og svart.. kan ikke garantere at de tekniske dataene i linken er lik som på sekken min, men sekken er utseendemssig veldig lik.. sekken er vel kanskje 5-6 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere "små-sekker", så ser for meg en sekk rundt 60-70 liter.

Hvor mye skulle du hatt evt skaubjønn???

Tanken er at å bruke sekk med vekt som trening i skog og mark, er ikke bedre for meg enn å jogge, det er noe jeg fort blir lei.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor mye jeg skulle hatt jeg 200kr+ frakt eller noe... men har en nabo som kanskje er int. også, men han har ikke gitt lyd fra seg på en stund, så jeg får høre med han... den går nok dit hvis han vil ha den, så slipper jeg styret med og sende den.. skal si ifra jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rød og grå Karrimor Condor 60-80 sekk som du kan få gratis + porto.

Sekken er delt i to innvendig, men kan brukes enten som et eller to rom. Ekstra åpning i bunn. Lomme i lokket plus en liten lomme inne i sekken. (Penger, pass etc.) Den har en langsgående glidelås på hver side for utvidelse av volumet. Anatomisk bæresystem. Ingen utvendige lommer. Denne sekken hadde løse utvendige lommer og kan ha fire små eller to store, men disse kjøpte jeg aldri.

Vanntettingen på innsiden av stoffet flasser av, men jeg pleier å bruke en søppelsekk inne i sekken uansett. Litt brukspreget/slitt men ellers tror jeg den er i orden. Men så har den også vert f.eks. på toppen av Ben Nevis http://no.wikipedia.org/wiki/Ben_Nevis , Kitzsteinhorn http://no.wikipedia.org/wiki/Kitzsteinhorn , Gallhøpiggen, på telttur i bushen i Tailand, den har vert med på 7-fjrlls turen i Bergen plus utallige turer i norske fjell både sommer og vinter. (Er påsydd noen merker som jeg helst vil beholde.)

Passer for personer fra ca. 1.80 og oppover, men går også for de som er litt mindre.

Da jeg kjøpte den kjøpte jeg to. En til meg og en til min kone. Min er nå skiftet ut med min kones siden hennes nesten er ubrukt.

Gi meg en epostadresse eller send en meil så kan jeg sende deg noen bilder hvis du er interessert.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kar som selger brukt utstyr fra forsvaret. Tipper du kan få en gammel Recon pack for noen få hundrelapper. Da har du i alle fall godt bæresystem.. Jeg klipte inn denne fra en post Runegutt har lagt inn i en annen tråd:

Her er for alle som kan tenke seg en brukt Reconpack

Åsmund Vik [[email protected]]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kar som selger brukt utstyr fra forsvaret. Tipper du kan få en gammel Recon pack for noen få hundrelapper. Da har du i alle fall godt bæresystem.. Jeg klipte inn denne fra en post Runegutt har lagt inn i en annen tråd:

Tja... Regner med at han har den sekken som Bergans (eller Cato Ringstad?) har produsert. Jeg er godt kjent med sekken, og kan ikke si annet enn at det er en etterlikning av norrønas recon pack som ikke holder mål.

Den har et bæresystem som er tungvindt å justere! I tillegg så har det en tendens til å gi etter for tyngre belastninger. Sekken havner til slutt langt nedpå rumpa...

Dessuten så er klipsene (spesielt på hoftebeltet) en svakhet. Det ryker titt og ofte. Veldig irriterende å måtte gå uten hoftebelte med tung sekk.

Jeg vet ikke hvilken vekt trådstarter har tenkt å gå med, men jeg kjenner sekken med 20 - 30 kg. Under dette, så holder den - kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.