Gå til innhold
  • Bli medlem

Østmarksguiden, endelig ferdig.


panda

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet bok igjen. Denne gangen er det Østmarka som får gjennomgå, et småkupert område sørøst for Oslo som er et minst like populært turområde som Nordmarka.

Boken har forsåvidt vært til salgs en stund på noen nettbokhandler, faktisk gikk det an å kjøpe den mens den ennå var en uferdig manusbunke... men nå finnes den altså i virkeligheten. Forlag er Andresen og Butenschøn.

Stort sett er turene ganske korte og passer for familier og folk med god tid. Noen er lange og noen går utenfor sti, gjerne til topper. De fleste av de høyeste 25 toppene i Østmarka er med.

Alltid hyggelig med kommentarer og slikt! Selv om Nordmarksboken min solgte bra i fjor sommer fikk jeg bare noen få kommentarer de første månedene. Den første var fra en sauebonde som påpekte at sauene jeg hadde tatt bilde av på Sandungen egentlig tilhørte Harestua og som lurte på om jeg ville adoptere en for 160 kroner i året....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer, Bjørn. Har hørt rykter om at du har fått tilsendt noen bilder av Carl F, blir de med i boka? Skal få ut fingern og kjøpe den etter hvert. :D

Bildet som Carl F har tatt er bokas definitive høydepunkt og er trykket i fullformat ved siden av forordet :) Vi vurderte faktisk å bruke det på forsiden, men det stemte ikke tematisk fordi det ikke i hovedsak er en bok om fisking. Uansett full kudos til den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for hyggelige ord!

Det blir en lansering/pressekonferanse på Ekebergrestauranten i morgen 11.30. Det er egentlig bare for journalister, men det er jo et tøyelig begrep, så hvis noen føler seg litt journalistiske om dagen kan jeg sikkert få sneket dem inn på gjestelisten. Send i så fall PM.

Håper på et større åpent arrangement i august engang. Gjerne noe dyrt og fint noe som forlaget betaler for :)

mvh Bjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.