Gå til innhold
  • Bli medlem

Skyledge 2


hifinyter

Anbefalte innlegg

Hei

Finner ikke veldig mye informasjon om dette teltet. Er det noen som har noen brukererfaringer å dele?

Løsningen med to innganger, mulighet for å hekte av yttertelt i varmt vær, og vekta gjør dette teltet veldig attraktivt for meg.

Håper noen har noe vettugt å si om det før en kjøper.

På forhånd takk

Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er superfornøyd med mitt, det er vel og merke 3 persons utgaven.

Man får god lufting siden duken ikke går helt ned til bakken, og har ikke vært plaget med kondens. En fordel er også at man kan slå opp bare innerteltet som en myggnetting i bra vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med plass i forteltet?

Og ikke minst vekt i forhold til oppgitt?

dårlig plass i forteltet til koking da taket er ganske skrått, men nok plass til sekker og stasj.

Men 2-mansen har jo større fortelt enn 3-mansen ser det ut til.

Har ikke vekt, men føles som om det er ganske riktig med drøye 3kg. I allefall sammenlignet med mitt andre telt som veier 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Godt å vite at kondens ikke er noe problem. Her i Finnmark er det ikke fritt for at det kan være ei og annen mygg på fjellet, tenkte derfor som du nevner at det må være behagelig å kunne sove selv på varme dager med ytterduken av. Lurer på om det ikke blir et slikt. De har det som dagens røver på sportsnett til en rimelig penge.

Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.