Gå til innhold
  • Bli medlem

Lokketilbud - eller får man Real Turmat til 19,- pr pakke?


Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg bestilte 30 stk i går, da sto det ikke noen slike forbehold. Hvis jeg får 4 stk med 100 i frakt - noe som medfører at prisen blir omtrent den samme som om jeg hadde kjøpt i butikk til vanlig pris - blir det bråk :)

Noen som har screenshots av kjøpsbildet i går når det ikke var noen forbehold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bange anelser. Men jeg tror (håper) at vi som har kjøpt til 18,- får det til den prisen. Hvis ikke er det villedende. Jeg har betalt med kredittkort, så de kan ikke endre på beløpet heldigvis. Men det er klart - om jeg får bare 4 pakker sletter jeg resten av ordren også - bestilte et par andre ting samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nettopp til XXLs ordretelefon og fikk beskjed om at kundene som hadde bestilt varen før begrensningen i antall varer ble lagt ut får det antall de har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig nå fått sendingsbekreftelse - 30 stk Real á 18,-. Skal si XXL har et imponerende lager av Real...

Når kosten på sommerens turer blir ensformig (jeg pleier ikke å ha fiskelykken med meg) kan jeg hvertfall trøste meg med at det var billig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bekreftelse på at varene er sendt, og dermed er det 50 stk poser på tur til meg.

Tror dette skall gå bra.

Der blir hverfall lett å bestemme seg for hva jeg skall spise på tur fremover.

går det ann å bli lei av storfegryte?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi tydeligvis er en del som har endt opp med store mengder av storfegryta:

Er det noen som har noen gode tips til hvordan denne storfegryta kan gjøres mer interessant i lengden?

Kriteriet må vel være mest mulig (velsmakende) "variasjon" med minst mulig plunder/ekstra vekt.

Tenker at det kan være ålreit med en teskje tyttebær eller to...?

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.