Gå til innhold
  • Bli medlem

MR-8 fra Compact, noen som har brukt?


runegutt123

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg er i gang med å tygge meg gjennom en kartong MR-8. Regner med at du kjenner til SF-9 og vet at denne ikke produseres lenger. Sammenliknet med SF-9 er MR-8 mye tørrere og smaker mye mindre. Den smuler mye mer og den hamstres med tenna og kinna og det føles som den vokser i kjeften. Kalori-innholdet og følelsen av metthet er som SF-9. MR-8 har ikke tørket frukt og rosiner som antakelig var det som gjorde SF-9 til en delikatesse.

Nå får du kjøpt 2004-produksjon til halv pris, så en kartong på 50 pakker kommer på ca 615 kr.

Om noen skulle ønske å kjøpe igjen noen pakker MR-8 av meg, kan jeg selge unna litt for 12,50 kr per pakke pluss evt porto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compact har hjemmeside, men ikke nettbutikk.

Send dem epost så ordner ting seg.

MR-8 er kake/kjeksblokker ment som nødrasjon.

Passe blanding med karbo, fett, protein.

Uhyre lett i forhold til næringsverdi.

Var med i den gamle stridsrasjonen til hæren.

Blokkene kan også kokes grøt av.

Compact selger 50 pakninger.

Hver enkeltpakke består av 4 plater a 2 blokker.

Pakkene er på størelse med en cigarettpakke, og passer dermed i lomma.

OBS man må drikke myyyye vann ved siden av. Dette er mat med lite fiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist det som er skjedd hos Compact AS!!

Maskinen som presset apsirkos og rosiner inn i kjeksen gikk i stykker, det er dessverre ikke økonomisk forsvarlig for dem å investere i en rep eller ny maskin..

MR-8 er mye enklere i produksjon og denne vil dem kjøre, til tross for lavt salg.

Et annet alternativt er Seven Oceans Survival, dette er MR-8, men inneholder enda mer energi (fett). Dette selges ikke til privatpersoner direkte da man får kjøpt det hos skipsforhandlere i landet.

BP-5 har for mye vitaminer og mineraler slik at det ikke er lov til å selge i Norge, dette er ment for underernærte.

Dette selges derimot i tyskland, husker ikke navnet, men da er noe av vit/mineral tatt ut.

Alt sammen smaker MR-8...

Jeg tygger mine siste SF-9 med nytelse i påvente av MR-8 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.