Gå til innhold
  • Bli medlem

Bok: Friluftsmat finnes igjen å kjøpe


andben

Anbefalte innlegg

Et lite tips til de som vil tørke maten selv og lurer på hvordan. Boken Friluftsmat av Anita Forssell finnes å kjøpe i ny utgave på www.utsidan.se

Gå på butik så finner dere den der. 120 SEK er ikke mye for en bok og da er frakten med i prisen.

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torgis!

Du har rett. Jeg er betalende medlem på utsidan og får boken til den prisen. Logget ut derfra og ser at prisen da blir høyere, beklager.

Kan tenke meg at prisen blir ca 140 SEK og det er da ikke mye?

For å få den levert til Norge send en mail til [email protected] så gir de direktiver.

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torgis!

Du har rett. Jeg er betalende medlem på utsidan og får boken til den prisen. Logget ut derfra og ser at prisen da blir høyere, beklager.

Kan tenke meg at prisen blir ca 140 SEK og det er da ikke mye?

For å få den levert til Norge send en mail til [email protected] så gir de direktiver.

Anders

nei, +20 kroner er lite for en bok som ser så spennende ut :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.