Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose vår/høst


Anbefalte innlegg

Min snart 30 år gamle Ajungilak Twin er i ferd med å gi opp.

Posen har vært mye brukt, og nu har glidelåsen begynt å fuske.

Jeg er 187 høg, og alt for brei uansett hvor du måler.

Jeg fordrar ikke å ligge i tvangstrøye.

Lettvekts sommerpose for supervarme dager, samt vinterpose har jeg allerede.

Jeg trenger en fornuftig BILLIG sovepose, som virker vår/høst.

Om den i tillegg er svært romslig, eller kan ta ekspansjonskile, ville det være supert.

http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=83322 er fornuftig priset.

Er den bare tull, eller er den ok?

All hjelp er god hjelp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runegutt:

Sjekk www.sportogfiske.no Ferrino soveposer i dun. Ok pris sammenlignet med andre poser i dun, ca samme vekt/str. Bra plass, 215*80*45? Dun= Liten vekt samt liten plass når pakket sammen.

Blir sikkert dyrere enn du har tenkt. Men som du skrev, all hjelp er hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du den til 199,-? er på jakt etter en sovepose selv og den der virket grei til mitt bruk :)

Typisk XXL lokke-tilbud som gikk frem til 23.mai. De latet som de ikke hadde den, men jeg fant den i butikken og tok den med til kassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger evig troskap til Helsport når det gjelder sovepose og telt. Bedre service skal du lete etter når det gjelder om å skifte en glidelås eller noe slik.

Har selv en Helsport Breheimen. Kjøpt til 899,- for 2 årsiden og fungerer nedover mot null og litt under. Jeg er selv 189 og er kraftig bygd - ingen tvangstrøye for meg. Veier vel rundt 1500 gram. Liten og nett sovepose som fungerer utmerket til høst/vår/hytte/nød.

Bruker denne når Helsport Jotunheimen blir for varm :roll:

I tillegg får du Helsports utmerkede service!

http://www.ute.no/index.php?k=125&uk=163&vk=87&v=615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dersom du er stor av størrelse enten det er på lengde eller bredde (omkrets) så vil jeg anbefale å kjøpe en isbjørn pose , og om ikke den er stor nok får du den spesialsydd om du har behov for det . prisen deres er heller ikke avskrekkende i forhold til andre posefabrikanter og den er sydd i norge.

http://www.isbjorn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.