Gå til innhold
  • Bli medlem

Ringstind Light 2 personer


tiurn

Anbefalte innlegg

Annonse

jeg har brukt mitt på høstjakt... funket fint.

Jeg som er bare 167 hadde utorlig god plass inni teltet... fortelt som sagt er ikke stort, men greit nok.

Det er heller ikke tungt, rypesekken blei ikke mer enn 10 kilo for 4 dagers jakt, med telt, sovepose, liggeunderlag og mat og klær.... for å ikke snakke om ammo til hagla/rifla.

Satt opp teltet i bekkmørke for første gang, gikk veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, eller har ringstind 2 men det er ikke noee forskjell utenom stangen. se denne linken har skrevet det nederste inlegget https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldTid=7400 :D

Ringstind Light har også en ny ytterduk for året, som er lettere en den forrige generasjonen av Ringstind.

Ikke at det har så mye si mtp. funksjon. Men det kan jo være greit og vite om man ser på brukte telt

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringstind Light har også en ny ytterduk for året, som er lettere en den forrige generasjonen av Ringstind.

Ikke at det har så mye si mtp. funksjon. Men det kan jo være greit og vite om man ser på brukte telt

:roll:

men vekten fra helsport er helt lik på begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.