Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmarktest i Aftenposten


Anbefalte innlegg

Annonse
Endte med 9 riktige jeg også, men det var bare pga riktig gjetting på de samme klatrespørsmålene...

Men et annet spørsmål er jo: hva slags "telt" er det på bildet til quiz'en?

.

.

Ser ut som en presenning som er stivet av med brøytestikker.

Ville vel ikke tatt sjansen å overnatting på en fjelltopp i den hybelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Man kan godt være en villmarkens sønn uten å kjenne til alle disse jålete begrepene. Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, nå må jeg kvitte meg med utstyr, for jeg vil ikke være usympatisk...

Hvor mye freaking er det snakk om for å havne i din usympatsikavdeling Erling?

Dersom du får 7 eller mer er du ille ute. Jeg fikk 6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 9 av 10, men jeg er svært lite interessert i utstyr, så tipper at cognac'en i kveld er årsaken til at tippingen gikk så bra. Fikk feil på siste spørsmål. Hadde forventet (håpet på) dårligere score enn dette. :)

Sorry Tom, jeg er ille ute. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke. Man kan godt være en villmarkens sønn uten å kjenne til alle disse jålete begrepene. Altså: dersom du får høy score er du utstyrsfreak. Hvis du får lav til moderat score er du en jordnær og sympatisk person.

HAHAHAHA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppsummering:

De som fikk over 6 er usympatiske.

De som fikk 6 har hockysveis og maskingevær.

Hva med de under 6, Erling 12 :wink::D

500fjell: ironi, er det et nytt fremmedord? :roll:

Dag, je tur kanskje det er bedre å være usympatisk enn å være en stringEmil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er strengt tatt bare en test på hvorvidt man er en utstyrsfreak eller ikke.

Nok en spissformulering fra Tom... Kan være enig i at dette er en test om utstyr mer enn en test om friluftslivet. 8-9 av spørsmålene dreier seg om utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.