Gå til innhold
  • Bli medlem

Bredde på stormmatter - Sytråd til telt stoff?


Ravneskar

Anbefalte innlegg

Fikk tilsendt ferdig klipte stormmatter til mitt Hillebreg Saivo - ca 30 cm brede. Dette virket litt som "overkill".. Er det noen som har synspunkter på dette? Er også litt usikker på hvilken type tråd jeg skal bruke - Hvor kjøpes slik "spesialtråd"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har brukt sytråd fra panduro hobby.

bruker guterman ekstra sterk, den er suveren.

har brukt den på båtputer, sekk til trekkhundslede,hundedekken, pakksekker, stormmatter med masse mer.

den holder, du klarer ikke å dra den av med fingra. bedre enn den såkalte bjørnetråden.

ellers finns det et fabrikat som heter serafil, den er helt overlegen men vanskelig å finne.

30cm matter ikke for mye. sydde stormmatter på mitt tnf v-25 av 25cm matter, de ble for korte hvis teltet står i ulendt terreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Boc! Har akkurat kommet inn etter 10 timer på fjellet - En våt fornøyelse da isen ikke hadde lettet enda (200 meter over havet på Finnmarkkysten). Men med 6 - 7 grader, sol og brukbart med fisk gjør det ikke noe at man må vri opp skosåler og tørke flere par sokker. Plastposer i skiskoene er et must til ungene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.