Gå til innhold
  • Bli medlem

raskt spørsmål om sovepose


Anbefalte innlegg

hei! føler jeg fyller over forumet med dumme spørsmål; men... Jeg sitter på xxl.no og skal bestille meg telt og sovepose, og soveposen er altså den klassiske helsport alta. men jeg blir forvirret over en ting her; og det er at jeg må velge størrelse; høyre eller venstre. hva i all verden betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Størrlsen er fordi det er forskjelig størrelse på oss mennesker, altså forskjelig størrelser i soveposer. Høyre og venstre er nok hvilken side glidlåsen skal være på. Var ihvertfall den forklaringen jeg fikk i en xxl butikk for ca 3 mnd siden. Men er en veiledning til hvordan velge rett sovepose på xxl web-butikk sine sider. Et stykke ned på høyre side tor jeg den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips hvis du skal kjøpe telt som har åpningen på en av sidene og ikke på kortveggen:

Pass på å få soveposeåpningen på samme side som teltåpningen, dermed kan du enklere håndtere oppgaver i forteltet samt åpne og lukke døra, uten å måtte vri deg ut av posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.