Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris Fjellheimen-telt på XXL


qwer993

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe Fjellheimen 4 Camp som familieturtelt, men har ennå ikke helt bestemt meg. Plutselig ser jeg at prisen på teltet på XXL i, løpet av siste to uker, har steget fra 4100 til 5000kr. Hva i all verden? Det er jo en kjempestigning! Er dette en generell trend i markedet med prisstigning nå, eller er dette en del av prispolitikken til XXL? Har dere noen meninger eller teorier?

Skulle være interessant å systematisk logge evt. sesongvariasjoner i XXL-prisene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søkte akkurat på kellkoo der fikk jeg opp dette fra xxl

http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?siteSearchQuery=Helsport+Svalbard+X-Trem+3+telt%2C+gr%F8nn+&fromform=true

og når jeg trykket gå til butikk kom det plutselig opp 4999,-

mens kellkoo skrev den kostet 5842,-

og går man direkte inn på xxl sine hjemme sider står det at det koster 5799

dette blir man jo helt for virret av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen fra 5842 til 5799 kommer av at kelkoo alltid opererem med frakt innbakt i prisen.

xxl opererer tydeligvis med forskjellige priser på teltet inne på nettsidene side.:

når man ser på teltet i oversikten koster det 5799, men når man klikker på det går det ned til 4999.

Temmelig klønete av xxl, spesielt hvis den første prisen skremmer noen fra å kjøpe det.

Du kan i alle fall føle deg trygg på at du skal få kjøpt teltet for 4999.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan i alle fall føle deg trygg på at du skal få kjøpt teltet for 4999.

Til trådstarter:

Send XXL en email med denne linken http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=33800 og si at du ønsker å kjøpe Fjellheimen Camp 4 hos XXL, de setter da prisen lavere enn skittfiske iht. deres prisgaranti for deg -hvis prisen ikke lenger er 4999 som det tydeligvis råder litt usikkerhet om :lol:

MEN

Hvis du er medlem i DNT vil skittfiske.no allikevel være billigere da man får 10% rabatt på deres varer, så i det tilfellet vil prisen komme på 4780,- hos skittfiske. Om XXL vil imøtekomme en slik pris tviler jeg på, men det er verdt ett forsøk, alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo vurdere teltet Skarven 4 tunnelltelt på Sportdeal.no. Koster 1499,-. Da får du to telt til 3000,-, og har meget god plass for familien og all bagasje, og litt til. Hvis det ikke er snakk om å bære teltet lange avstander på ryggen, er dette et alternativ. Evt et slikt telt, og et Helsport Nordmarka 2 til 999,- på XXL til deg selv, og evt kona. Så får du sove i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.