Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsportbukse - membrantype


strebus85

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med helsportklær? Ser litt på helsport fenris fusion el. shell -bukse. De er rimelige og virker relativt brukbare. Helsport bruker tydeligvis en spesiell membrantype - noen med mer inngående kjennskap til hvordan de funker i ft. goretex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsport har utviklet sin egen membran. Jeg har testa en del klær, og prøvd en del prototyper også, og har stort sett positive ting erfaringer. I og med at de har sin egen membran, sparer de masse i produksjon, og slipper å betale for å bruke goretexmembranen.

Så hvis du er ute etter god kvalitet, til en bra pris, så kan nok Helsport være tingen. Du får i allefall mye for pengene, og membranene de bruker funker mints like bra som goretex. Det er i allefalll min erfaring, men det vil uansett bli en subjektiv erfaring ang dette, da det er individuelt hvordan vi for eks svetter, fryser etc,etc. Alt dette vil jo påvirke vårt valg av hvilke merker / membraner vi etterhvert synes er best for oss. Selv har jeg fortsatt tilgode å finne klær som kan matche arcteryx, både når det gjelder design, tekniske løsninger, og ikke mints kvalitet.

Men, som sagt, jeg kan gå god for helsport sine membraner i klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.