Gå til innhold
  • Bli medlem

exped venus II extreme* forvirring*


tjbaggerød

Anbefalte innlegg

Hei...jeg og min bror kjøpte hvert vårt venus II extreme.. Det er jo som kjent innganger på hver side men på teltet til bror så er den ene inngangen litt mindre enn den andre mens i mitt er begge like store.. Så har jeg også tørkeloft i begge mine vestibyler mens bror har bare i det ene.. Da jeg leser litt om teltet rundt omkring så står det som regel skrevet at det er to store innganger hvor 2 personer kan sitte ved siden av hverandre. Det har jeg men ikke bror da.Så står det overalt at det er 1 tørkeloft i den ene vestibylen.. Der har jeg fått 2 et i hvert.. Greit nik lissom , men hva er liksom riktig med dette teltet liksom?? er det noen andre som har dette teltet ??hvordan ser evt deres ut??Ble veldig nyskjerrig på dette da det er bedre med 2 store innganger synes jeg.. hmmm mye greier en skal gå rundt å gruble på gitt.. geeeh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Hei,

Ring eller skriv en mail til importøren www.utedepot.no de kan sikkert gi deg svar.

Har selv ringt dem ved spørsmål angående Exped produkter, veldig hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra http://www.moontrail.com/tents/exped_venus.html

"Click here for additional photos of the older Exped Venus II, which has the same general features as this current model but with a taller peak height and heavier weight."

En ny og en gammel modell kanskje? (Moontrail har ikke extreme-versjonen, men det gjelder sikkert den også, selv har jeg den vanlige versjonen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.