Gå til innhold
  • Bli medlem

Formatere Garmin etrex legend Hcx


Anbefalte innlegg

Annonse

Det skal være en innstilling i hovedmenyen som heter "USB masselagring" eller noe lignende. Den vil da få samme egenskaper som en usb-penn og vises i Windows Utforsker som en "Fjernbar disk". Brikken i min 60CSx er formattert som FAT, men det finnes også andre filformater.

Det er kun kart lagret på brikken som er tilgjengelig når jeg bruker gps'en. Alle andre filtyper kan jeg ikke dra nytte av uten at gps'en er koblet til en pc. Alt annet som veipunkter, ruter og spor må ligge i internminnet for at jeg skal kunne se dem på gps'en.

Vel, sånn fungerer iallefall min gps og jeg tror ikke din er så veldig forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.