Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøheim - hjerkinn


m.k

Anbefalte innlegg

Heij!

Jeg ska på tur til Snøhetta, så gå gjennom Rondane i påsken.

Det jeg lurte på var om det er støkki løyper fra snøheim til hjerkinn? og om det er støkki løyper fra Reinheim til Snøheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk deler av den veien sist søndag, dvs. jeg gikk *langs* for veien var ganske mye bar fram til første bratte bakke rundt 1110m. Også på siden var det ganske tynt, men jeg fant spor som gikk i en bue litt øst/nord for veien et stykke, hvor det var bedre snøforhold. Godt mulig det er bedre høyere opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Heij!

Jeg ska på tur til Snøhetta, så gå gjennom Rondane i påsken.

Hei,

Ble det noen tur til Snøhetta m.k?

Er det evt noen andre som vet hvordan snøforholda er innover fra Hjerkinn - evt om veien er brøytet?

Jeg planlegger tur neste helg med junior på 13, 2 hunder m/pulker og en natt i telt. Med dette "oppsettet" blir det rimelig håpløst hvis snøforholda er ujevne innover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok ikke anbefale Hjerkinn nå. Passerte med tog Langfredag og så da at jeg neppe kunne tatt samme tur som to uker før; det var ganske mye bare flekker overalt. Veien er nok ikke brøytet, den vil jeg tippe er helt bar i de nedre delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.