Gå til innhold
  • Bli medlem

Kiva telt til 999,- hos G-Sport


braper

Anbefalte innlegg

Så at G-Sport har Kiva telt fra Mounatin Hardvwear til 999,-

Det må vel være et godt kjøp!?

Noen som har erfaringer og synspunkter.

Har vært på jakt etter et lett telt, og tror at dette kanskje kan være det jeg er på jakt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel egentlig mer en liten lavvo.

Men prisen er bra, mener det koster det dobbelte til vanlig.Jeg vurderte det men endte med Helsport Lavvolight i stedet da vek var omtrent den samme og Helsport er bittelitt størr, hverfall i høyden.

Det er stor plass i forhold til pris og vekt så den type produkt kan absolutt anbefales.

Er vel ikke noe protukdt for storm på fjellet men har brukt lavvolight i ganske mye vind. Var hvertfall noen brekte trær rundt om som var hele dagen før.

Bunn må nok kjøpes i tillegg regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett lignende telt/lavo selges hos www.norsel.no til samme pris.....(vet imidlertid ingenting om det)

Tja. Bildet de har brukt der er Helsport Lavolight i rød/gul versjon. Den koster ikke 1599 opprinnelig men over 3000. se f.eks http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=64685

Vekt stemmer heller ikke da Helsport veier 1,7(i følge Helport da). Denne veier 3,8 så det er nok et helt annent produkt enn bilde. Sånn til info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.