Gå til innhold
  • Bli medlem

Skifte av nick


Gjest Gud

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg må innrømme at jeg angrer noe på valget av nick. Riktignok har jeg høye tanker om meg selv, men "Gud" blir i overkant. Er det mulig å få endret nicket? Det hadde vært veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var et spørsmål om dette i en annen tråd for ikke så lenge siden:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=15395

Vet ikke om du blir så mye klokere av å lese svarene der...

Men vi kan jo alle bare late som det er initialene for et eller annet, eller forkortelse for noe. Kanskje Gudrun, som "skogy" foreslo... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellforum har en knappp for de som ikke husker passordet sitt, så der kan man ikke rote seg bort vil jeg tro. Det enkleste er vel å forandre profilen sin.

Han kan jo kalle seg "Eks Gud", for da holder han liksom tråden i navngivingen, og vi andre vil da vite at "Gud" og "Eks Gud" er en og samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ma-akan til fjas. På den ene siden farer folk opp og er hysteriske for islam, og på den andre siden så har man ingen skrupler mot å tendere mot det samme på sin egen spinoff av zombiekannibal-religionen sin.

Hva blir det neste? Er det noen som blir såret av at man nevner hans navn? Er det noen som vil bli veldig støtt om jeg poster en tegning av en skjeggete gubbe på en sky og kaller ham for "gud"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ma-akan til fjas. På den ene siden farer folk opp og er hysteriske for islam, og på den andre siden så har man ingen skrupler mot å tendere mot det samme på sin egen spinoff av zombiekannibal-religionen sin.

Hva blir det neste? Er det noen som blir såret av at man nevner hans navn? Er det noen som vil bli veldig støtt om jeg poster en tegning av en skjeggete gubbe på en sky og kaller ham for "gud"?

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis jeg prøver å være morsom, og framstiller ham som en bakstreversk, hysterisk og senil skrulling som er redd for alt og alle? Eller som en tjukk hykler som snakker om menneskerverd, men hvis livsførsel koster koster liv på andre siden av kloden? Blir ikke noen litt såret da engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.