Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer Helsport Rauland sovepose


Anbefalte innlegg

Annonse

Først og fremst kan det være nyttig å merke seg at -17 er basert på Helsport sin norm. I følge EU-standard er komfort-tempraturen -3, og limit -10.

Jeg kjøpte denne soveposen forrige gang den var på tilbud, og har brukt den ute en natt i gapahuk i vinter. Da var det -6, og det var igrunn ikke noe problem på tross av at jeg er latterlig frossen av meg. Jeg sov forøvrig i ullundertøy. Sannsynligvis vil den være akseptabel ned til -10 med litt bedre liggeunderlag enn det jeg brukte. Et annet tips kan være å kjøpe fleeceposen til Helsport og bruke i tillegg.

-- NOXiC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst kan det være nyttig å merke seg at -17 er basert på Helsport sin norm. I følge EU-standard er komfort-tempraturen -3, og limit -10.

Jeg kjøpte denne soveposen forrige gang den var på tilbud, og har brukt den ute en natt i gapahuk i vinter. Da var det -6, og det var igrunn ikke noe problem på tross av at jeg er latterlig frossen av meg. Jeg sov forøvrig i ullundertøy. Sannsynligvis vil den være akseptabel ned til -10 med litt bedre liggeunderlag enn det jeg brukte. Et annet tips kan være å kjøpe fleeceposen til Helsport og bruke i tillegg.

-- NOXiC

Oj, helsport sin norm? Det visste jeg ikke, jeg kjøpte denne nemlig i høst, og ansatt i butikken nevnte ingenting om at den tålte mindre enn oppgitt...

Ellers har jeg ikke prøvd den ute i skikkelig kaldt vær enda, men den er iallfall behagelig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.