Gå til innhold
  • Bli medlem

Glide sammen to forskjellige modeller ajungilak soveposer?


Jot@

Anbefalte innlegg

Fruen har en ny ajungilak Igloo 3 sesongpose med venstreglidelås.

Hvis jeg kjøper en ajungilak kompakt 3 sesongspose med høyreglidelås, vil jeg da kunne glide disse sammen :lol:

Vet jo at man kan gjøre dette når det er snakk om samme modell iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har zippet sammen soveposer av ulike slag, både ulike ajungilak-poser og ajungilak med mountain equipment. Det er tydeligvis vanlig å bruke YKK-glidelåser av samme størrelse. For å få det bekreftet dine modeller kan du høre med ajungilak direkte, alternativt prøve i butikk hvis du har mulighet til det.

Vær obs på at noen soveposer ikke har toveis glidelås, slik at sammenzipping ikke er mulig. Et annet potensielt problem er hvis det er ulikhet i hvor langt ned glidelåsen går; hvis én av posene har 3/4 glidelås og én har full lengde vil det bli knølete. Går glidelåsen rundt fotenden er det ikke mulig med sammenzipping i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.