Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk Tindeklub sin ruterapportering


mblixt

Anbefalte innlegg

NTK har nå publisert sin oppdatering om det siste innen norsk fjellklatring de siste par år.

Det 48 sider lange bladet kan lastes ned fra www.ntk.no

Nye og gamle fjellklatreruter kan og rapporteres inn på www.ntk.no, og vi bruker disse data for neste års fjellklatrerapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Mårten!

Ruterapporten har blitt et flott dokument om storveggsklatringen i Norge pr 2008.

For oss som kun driver klatring i hobbyformat, er rapporten kanskje mest imponerende og god underholdning. Likevel er jeg sikker på at den (og kommende rapporter) vil inspirere klatrere på alle nivåer fremover.

Anbefales!

Hilsen Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

noe av det mest interessante jeg har lest. Jeg er veldig takknemlig og glad for at slikt materiale er tilgjengelig gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe av det mest interessante jeg har lest. Jeg er veldig takknemlig og glad for at slikt materiale er tilgjengelig gratis!

hm, fant noe interessant, men ikke så mye som kan lastes ned eller får lest på nettet i sin helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.