Gå til innhold
  • Bli medlem

Markedsundersøkelse


j0rgen

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Vi holder på med et markedsføringsprosjekt om friluftslivsbekledning og hadde satt stor pris på om dere hadde giddet å svare på den. Noen av spørsmålene er litt tricky, men svar så godt som mulig. Undersøkelsen er en del av et fag på NTNU og er, desverre for vår del, non-profit...

Tusen takk! :-)

:DLink til undersøkelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fylt det ut. Men jeg ble litt fortvilet av de egenskapene som friluftsbekledning skal ha. Jeg måtte ta stilling til vindtett, vanntett og beholde varme. Jeg pleier å bruke forskjellige plagg. Når det blåser kaldt eller det regner, bruker jeg membran-klær, men hvis det er varmt, bruker jeg en lett og luftig jakke. Jakker og bukser skal ikke beholde varme, det gjør genseren eller stilongsen. Så jeg synes at akkurat dette spørsmålet var for lite spesifisert. Kanskje er det stilt av noen som alltid bruker membranklær, uansett forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j0rgen, kunne vært interessant å sett hva dere kommer frem til ved endex av prosjektet.

Link gjerne en konklusjon hit når den tid kommer :D

Det er jo studenter på Gløs. Det er ikke andre plagg en membranplagg å se der.

(Jeg bruker i alle fall goretex 100% av dagene)

Hehe, det er jo kanskje nettopp under slike lavintensitet-aktiviteter, sykle/gå fra/til jobb, skole etc at goretex`n funker aller best.

Spesielt i Trheim hvor frekvensen på værskifte er litt i høyeste laget, selv om denne snøvinteren har vært strålende :D

Under høyintensitet-arbeid funker jo lett regntøy akkurat like bra/dårlig som goretex; man blir jo kliss våt uannsett, dog til en brøkdel av prisen...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med overstående, ville vært fint å få se noe resultater på denne undersøkelsen.

Kikket først igjennom testen, 4 av spørsmålene i begynnelsen er håpløse å svare på da viktigheten av eller ikke av: Vanntetthet, vindtetthet osv. kommer jo helt an på hva jeg har tenkt å bruke det aktuelle plagget til. Det kan ikke gis noe generellt svar på dette.

Blir vel til at jeg må svare alternativ; Vet ikke, men det blir jo også feil da jeg da jeg vet om det er viktig eller ikke for det aktuelle plagget (friluftsbekledningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.