Gå til innhold
Tracon

Hvilke tabber har dere gjort i fjellet?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk den store og velkjente kneskjelven. Måtte stå i ro en stund for å samle meg og ikke få panikk.

Kjenner til den der, ja. Var borti en litt tilsvarende situasjon på brett i Stevens Pass i Washington. Eplekjekk som jeg var, satte jeg utfor noe backcountry kjøring på egen hånd, mens kameratene mine (som ikke var spesielt erfarne) fulgte løypa nedover. Det endte opp i et område som ble brattere og brattere og mer og mer isete. Til slutt sto jeg tverrstilt mot et tre foran et dropp på 7-8 meter ned i meget ulendt terreng, med det som jeg oppfattet som klink is rundt meg. Med snowboardsko og uten staver var det rimelig uaktuelt å prøve å klatre opp igjen. Så det tok noen minutter for å psyke meg opp, før jeg fikk kastet ned brettet og hoppet bort i et svært grantre som heldigvis kom nesten bort til kanten foran meg. Var ikke fullt så eplekjekk lenger der jeg klatret nedover for å ta på meg brettet igjen og kjøre ned i bånn av fjellet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.