Gå til innhold
  • Bli medlem

Billigst Omnifuel


Jot@

Anbefalte innlegg

Her vurdert å kjøpe meg en Primus Omnifuel. Hvem selger denne billigst? Ser at xxl tar 1500 kroner for denne med flaske, mens sportsnett skal ha 2000 kr uten flaske! :) er det noe forskjell på disse brennerne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her vurdert å kjøpe meg en Primus Omnifuel. Hvem selger denne billigst? Ser at xxl tar 1500 kroner for denne med flaske, mens sportsnett skal ha 2000 kr uten flaske! :) er det noe forskjell på disse brennerne eller?

Det er akkurat samme brenneren, men det er som det blir sagt her, at XXL kjøper inn så stort, noe som senker prisene betrakelig. Løp og kjøp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på XXL virker bra kontra andre. Så en nettbutikk som hadde den ti 1399 men da kommer flaske og frakt i tillegg. Har ikke sjekket nettbutikker utland.

Har brenner selv og den kan helt klart anbefales. Av de jeg er på camp med har vel 50% den brenneren. Andre har div gassbrennere da de bare er ute om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.