Gå til innhold
  • Bli medlem

Pelskant til jakke


Jot@

Anbefalte innlegg

Har en eldre Norrøna Dovre jakke med mulighet for å feste på pelskant med borrelås. Har sett på den pelskanten som norrøna selger, men syns den er litt "puslete" :) .

Noen som vet hvor man får kjøpt en god og kraftig pelskant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se denne gamle tråden:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=11365&view=next

jeg har en gammel pels fra Norrøna som i sin tid var styggdyr. Betyr vel jerv/ulv?

Litt pjuskete og tilsynlatende tynn. Men når det er drittvær er den relativ ren for snø og er "tørr" :) .

Foretrekker heller en tynn pels av god kvalitet enn en tykk som ikke fungerer i dårlig vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp pelskant til Amundsenjakka mi og det ble Norrøna sin av coyotepels. Utvalget av pelskanter (fra samme leverandør les. Norrøna) varierte fra små og plistrete til store og tjukke på Oslo Sportslager. Jeg valgte en stor og tjukk! Kan tenke meg at holdbarheten og isolasjonen er bedre på ekte vare, men det koster å være kar - hele 499 norske kroner! Egentlig ville jeg ha pelskant av ulv, men det hadde de ikke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.