Gå til innhold
  • Bli medlem

Fin tur til Knutsholstind


sojo

Anbefalte innlegg

Vi kom til Gjendebu torsdag ettermiddag med båten, eg og to andre karar. Veret var sånn midt på treet, men etter ein bedre middag, litt vin, peiskos og gode historier, la vi oss i håpet om strålande sol neste dag.
Sola kom og vi kom oss av garde mellom 830 og 9. Tunge sekker med mange ting som er kjekt å ha. Etter lang tur i fjellbjørkeskogen over Storå og Veslå, vart vi forbigåtte oppover Svartdalsoksla(?) av spreke ungdomar frå Vik i Sogn, Sveits, etc.
Dei hadde kursen mot Svartdalspiggen, men var noko lettkledde, men svært lette på foten også.
Veret vart finare og finare.
Den store steinen ved det første vatnet var godt merka og lett å finna. Ruta oppover var betre merka med vardar en vi hadde venta utifrå fleire beskrivingar frå andre også her på forumet.
Vi valde snørenner for siste fjerdedelen oppover. Snøen var passe hard å trakka trinn i, så det gjekk fint. Sol og tretten grader på toppen. Lite vind.
Frå Gjendebu, bruka vi bortimot 6 timar på turen opp. Vi tok det med ro slik som karar midt i livet med heilt vanleg kondisjon må gjera for å ha det bra. Litt fotografering,feilnavigering og nyting av storslagen utsikt er med i tida.
På nedturen traff vi to - tre andre grupper som skulle til topps og nede i Svartdalen ein flokk på 60 - 70 reinsdyr (tammrein?). Borte på Oksla gjekk vi på ei rypemor med ein skokk med ungar som ho freista å redda på lure måtar.
Vi var noko seine til middagen, men rekna med at kokken på Gjendebu hadde kikkerten retta mot lia og noterte etternølarane.
Og jammen fekk vi rett. Ein halv time og 0,5 l etter annkomst, kom finnbiffen på bordet.
I fjor var det Surtningsui. For neste år veit vi ikkje heilt. Tar gjerne mot tips om 2300 metere som kan vera oppnåelege.

To fra Osterøy og ein fra Vestby

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå litt mer stas med Austanbotntinden (2204 moh) enn Bukkehø 2314 moh spør du meg da, men likevel, Bukkehø er en flott tur over 2300 moh som kan kombineres med en haug andre Bukkeholstinder og avsluttes på Store Bukkeholstind (2213 moh). En kjempetur i godvær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen: De såkalte stortoppene. Ja det er de høyeste toppene, men bortsatt fra Ben Johnsons bok Jotunheimens Stortopper, som bl.a. tar for seg toppene over 2300, er denne grensedragningen for meg ukjent.

Det er mange mulig grensedragninger, 1000 moh, 1500 moh, 1469 moh, 2000 moh, 2100 moh, 2200 moh, 2300 moh, 2369 moh, 2400 moh, men det er klart - blant 2300 meterne er det lite rusk og nesten bare fine toppturer, blant 2200 meterne sniker det seg inn mye trasute steinsletter som Trollstein Rundhøi, Storgrovhøer, Galdhøer med mere.

Er jeg heldig får jeg med meg et par nye "Stortopper" de neste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.