Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Eller Arc'teryx ?


udtsia

Anbefalte innlegg

tobbe,

smaken er nok som baken, jeg deler ikke din mening om at hetteløsningen er bedre på theta ar enn alpha sv.

selv har jeg gått til innkjøp av to stykk alpha sv i dag, en til kjærringa og en til meg :D

fikk en tålig grei rabatt også - 20 % er et godt kjøp etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det at du spør om noe annet merke enn Norrøna og Arcteryx, men nå er det et latterlig bra tilbud på Mountain Hardwear sine toppmodeller 'Beryllium' av både jakte og bukse i samme kategori som det du ser på. Originalpris for settet: 8500 kr. Tilbudspris: 3000 kr.

MH er et kvalitetsmerke, jeg har hørt mye bra om Beryllium jakken, og buksen kjennes veldig komfortable og den har praktiske løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tobbe,

smaken er nok som baken, jeg deler ikke din mening om at hetteløsningen er bedre på theta ar enn alpha sv.

selv har jeg gått til innkjøp av to stykk alpha sv i dag, en til kjærringa og en til meg :D

fikk en tålig grei rabatt også - 20 % er et godt kjøp etter min mening

Rotehodet, om du henviser til mitt siste innlegg på side 1 så var det Theta SV jeg snakket om , ikke Alpha SV. :( På Theta SV er hette inni kragen, mens på Theta AR er den ikke det. Kjempeglad i Alpha SV selv jeg, helt enorm jakke!

Gratuleter med et ekstremt godt valg av jakke. Du kommer nok ikke til å angre, for å si det slik. :) Tør jeg forresten spørre hvor du fikk 20% rabatt på dette fantastiske kjøpet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah. ja da er den saken ute av verden :D

gjør alle kjøpene våres på sport1 i storgata(oslo) - derfor denne rabatten. (fast på alt jeg kjøper)

kunne helt sikkert vært en røver selv å kjøpt via ebay, på finn, gått for de store tilbudene til de andre kjedene osv osv. men da blir det så pes og tull hvis det blir en reklamasjon. som god kunde yter de sånne ting uten å stille spørsmål, og fikser opp på 1-2-3. noe som er viktigere for meg, enn å spare noen hundrelapper i året.

som sagt, smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at du spør om noe annet merke enn Norrøna og Arcteryx, men nå er det et latterlig bra tilbud på Mountain Hardwear sine toppmodeller 'Beryllium' av både jakte og bukse i samme kategori som det du ser på. Originalpris for settet: 8500 kr. Tilbudspris: 3000 kr.

MH er et kvalitetsmerke, jeg har hørt mye bra om Beryllium jakken, og buksen kjennes veldig komfortable og den har praktiske løsninger.

ser kjempemessig ut. og jeg hadde nok godt for det tilbudet selv hvis jeg hadde bodd i nærheten av notodden. men føler at det blir så klabb og babb hvis det skulel bli en reklamasjonssak når man ikke bor i byen. jakka må sendes inn for å godkjennes som reklamasjon, får man ikke reklamasjon så sender de jakka tilbake på din regning, -og-sånn-kan-det-gå-i-evigheter.

hilsen meg, som kun går for nettilbudene hvis butikken ligger i nærheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotehodet, om du henviser til mitt siste innlegg på side 1 så var det Theta SV jeg snakket om , ikke Alpha SV. :) På Theta SV er hette inni kragen, mens på Theta AR er den ikke det. Kjempeglad i Alpha SV selv jeg, helt enorm jakke!

Gratuleter med et ekstremt godt valg av jakke. Du kommer nok ikke til å angre, for å si det slik. :D Tør jeg forresten spørre hvor du fikk 20% rabatt på dette fantastiske kjøpet? :)

Da blir det alpha SV bib. !

men vet ikke om jakke :(

Alpha SV eller Theta SV ?!?!?!?!? :D

Tusen takk fårr alle svar !!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha Goretex klær til turbruk i Finnmark ?. Jeg har jaktet, fisket og vandret i finnmark i 25 år og har ikke hatt behov for membran klær på mine turer.

Det man skal huske på er at det generelt er lite nedbør i fylket, spesielt på indre strøk.

Det er ikke noe særlig å gå på vidda i 25 varmegrader om sommeren eller 35 til 40 kuldegrader om vinteren i noe som er veldig likt regnklær. Har du myggsikre turklær uten membran så får du en bedre turopplevelse på grunn av at de puster bedre og til halve prisen. Selv så har jeg ett lett regntøysett liggende i sekken, men det er ikke hvert år jeg må bruke det på en tre ukers tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det alpha SV bib. !

men vet ikke om jakke :lol:

Alpha SV eller Theta SV ?!?!?!?!? :lol:

Tusen takk fårr alle svar !!! :D

Alpha sv hvis du vil ha den fasongen, og trenger hjelm som funker bra med hette.

Til ikkealpine sysler funker nok en lengre jakke med vanlig hette velsågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehegnar skrev:

Ikke det at du spør om noe annet merke enn Norrøna og Arcteryx, men nå er det et latterlig bra tilbud på Mountain Hardwear sine toppmodeller 'Beryllium' av både jakte og bukse i samme kategori som det du ser på. Originalpris for settet: 8500 kr. Tilbudspris: 3000 kr.

MH er et kvalitetsmerke, jeg har hørt mye bra om Beryllium jakken, og buksen kjennes veldig komfortable og den har praktiske løsninger.

ser kjempemessig ut. og jeg hadde nok godt for det tilbudet selv hvis jeg hadde bodd i nærheten av notodden. men føler at det blir så klabb og babb hvis det skulel bli en reklamasjonssak når man ikke bor i byen. jakka må sendes inn for å godkjennes som reklamasjon, får man ikke reklamasjon så sender de jakka tilbake på din regning, -og-sånn-kan-det-gå-i-evigheter.

hilsen meg, som kun går for nettilbudene hvis butikken ligger i nærheten

Du har jo 10 dagers returrett da, bestill bukse/jakke, prøv det og send tilbake hvis det ikke passer, du trenger ingen grunn og du får penger og porto tilbake.

Medium i bukse passer perfekt til meg og jeg har 32/32 til vanlig. Jakken bestilte jeg i størrelse L, de er litt mindre i størrelse enn Norrøna, men det er ikke snakk om mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehegnar,

poenget var maset å dra på posten hver gang det er noe.

angrerett-bytterett-garanti-reklamasjon. det går for det samme. jeg må på posten hver gang, og siden man ikke har personlig kontakt med vedkommende, så er det super enkelt for de å ikke ta fatt i problemet, og yte ordentlig service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha Goretex klær til turbruk i Finnmark ?. Jeg har jaktet, fisket og vandret i finnmark i 25 år og har ikke hatt behov for membran klær på mine turer.

Det man skal huske på er at det generelt er lite nedbør i fylket, spesielt på indre strøk.

Det er ikke noe særlig å gå på vidda i 25 varmegrader om sommeren eller 35 til 40 kuldegrader om vinteren i noe som er veldig likt regnklær. Har du myggsikre turklær uten membran så får du en bedre turopplevelse på grunn av at de puster bedre og til halve prisen. Selv så har jeg ett lett regntøysett liggende i sekken, men det er ikke hvert år jeg må bruke det på en tre ukers tur.

syns de funker fint fårr min bruk :D

har brukt "ikke membran" klær før, men liker goretex bedre for mitt behov ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.