Gå til innhold
  • Bli medlem

ADVARSEL: Ubrukelig bok!


Anbefalte innlegg

Skulle i går møte noen og ta en kaffe i Oslo sentrum. Trengte derfor noe å lese på mens jeg ventet på vedkommende, og stakk innom DNT. Har planer om en lang tur i Femundsmarka til sommeren, og lesestoff om området kan jo være lurt. Plukket derfor med meg en bok som heter "Alt du bør vite om Østerdalen og Femunden" uten å bla i den først. Boken er liten, av håndbok-typen. Og jeg tenkte at det sikkert var en fin bok å ha i sekken på tur. Så feil kan man altså ta!!! Denne boken er helt ubrukelig, med mindre man er bilturist. Alle steder som var trukket frem som "mål" ble nok det fordi det nesten kunne kjøres helt frem... Kartene er så ufullstendige at de neppe kan brukes til annet en veldig grov planlegging. Veldig grov!!

Kan ikke si annet enn at det var 180,- helt ut av vinduet!

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2962818&rom=MP

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor selger de den hos DNT? Prøver DNT å konkurrerre med NAF/KNA/NCC? Eller er flørtingen med småfeite avdankede alkiser med førerkortet i behold et forsøk på å ikke virke FOR statsfeministisk? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller for folk som har små barn, og gjerne vil dele gleden av å være i naturen med de... er ikke bare småfeite avdankede alkiser som ikke kan gå så langt.

Å ha barn er ikke en automatisk unnskyldning for å slutte å gå tur, eller er det det?

Jeg tror ihvertfall ikke det, en kano og bæremeis ville ugyldiggjort det problemet raskt, akkurat som også en pulk og en sykkel ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.