Gå til innhold
  • Bli medlem

Tursko til skog og fjell, søker litt råd


h-e-i

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen ny sko til å vandre litt i skogen og fjellet.

Har lest en masse tråder ange sko her inne men trenger fortsatt litt info.

Skoen skal primært brukes til skog og fjellet når jeg er rundt å fisker. Jeg har desverre en kronisk sykdom som

gjør det slik at jeg er ikke overnatter ute i skogen, derfor har jeg ikke med meg mer enn en dagstur sekk på en 10-35 liter.

Derfor har jeg sett mer etter halv høye sko, er det fornuftig eller?

Har en nokså bred lest derfor søker jeg sko merker som er laget for oss kraftige nordboere. Har vært inne på Alfa sine sider

og sett litt på sko, men de er det flere sko som jeg synes ser ok ut men finner lite info om de her på nette. Tenker da på modellene

Bitihorn, Horn, Marka, Safari og ikke minst Falk. Er det noen her inne som har kjennskap til noen av disse?

Hvilke andre modeller/merker er det som er beregnet for kraftige nordboere?

Har fått med meg at Lundhags er beregnet for de med bred lest men jeg synes de koster litt mye den syncro utgaven ca 4000,-

Da tror jeg at jeg heller vil kjøpe meg to par sko med litt forskjellig bruks områder, f.eks sommer og vinter sko, halv høy og lav, skinn og mebran etc.

Greit med noen tips før jeg tar turen rundt i diverse butikker for å prøve ut skoene

Noen som vet om noen tester av halvhøye sko? Har funne en på forbrukerportalen men den er fra 03 så jeg lurer

på om det finnes noen som er nyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.