Gå til innhold
  • Bli medlem

skal kjøpe ny sekk 40-50L


Stian J

Anbefalte innlegg

Har sett litt på div sekker men klarer ikke helt å bestemme meg!

skal ha en sekk som rommer klær, mat og utstyr for 12timers toppturer. Black Daimond Revelation 45l ser veldig bra ut med opplegg for hjelm og ski festing på utsiden, noen her som har erfaringer med denne sekken eller kan anbefale noen andre lignende sekker? helst ikke over 1500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en Norrøna Falketind 45l i høst, tror det var ca den prisklasse. God bærekomfort, har hatt opp til 15 kg i den (ikke i tolv timer riktignok..). Gode fester for ski og isøkser, litt verre med hjelm. Det eneste jeg har å utsette på denne så langt er at reimene glipper litt, må få en ordning på det. God tilgang til hovedrommet via frontglidelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar!

mener jeg har sett på den også hos intersport, hvist den finnes i omentrent selvlysende grønn?

I skrivende stund tror jeg det blir en black daimond da jeg likte at den ikke hadde topplokk men fortsatt godt med små lommer og lett tilgang til hovedrommet, ja såfremst ingen her kommer med noe negativt om sekken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.